دانلود برنامه تماس و پیام رایگان KakaoTalk: Free Calls & Text v3.8.3
 
 
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
ساعت : 11:11
نویسنده :
دانلود برنامه تماس و پیام رایگان KakaoTalk: Free Calls & Text v3.8.3
  • دانلود برنامه تماس و پیام رایگان KakaoTalk: Free Calls & Text v3.8.3

    KakaoTalk: Free Calls & Text یک برنامه فوق العاده می باید که بیش از 90 میلیون کاربر را در سراسر دنیا به خود اختصاص داده است ! این برنامه جایگزینی برای برنامه وایبر یا سایر برنامه های مشابه می باشد ! با استفاده از این برنامه می توانید به صورت کاملا رایگان و با کیفیت بالا با دوستان خود مکالمه گروهی تشکیل دهید یا برای آن ها پیام ارسال کنید ! همچنین برنامه قابلیت اشتراک گذاری اسناد و فایل های مختلف را دارد . از دیگر ویژگی های برنامه می توان به وجود شکلک های زیبا و جذاب اشاره نمود ! برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

    دانلود برنامه تماس و پیام رایگان KakaoTalk: Free Calls & Text v3.8.34.4 out of 5 based on 10 ratings

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: دانلود، ،
:: برچسب‌ها: KakaoTalk: Free Calls & Text اندروید, KakaoTalk: Free Calls & Text برای اندروید, KakaoTalk: Free Calls & Text مخصوص اندروید, اندروید KakaoTalk: Free Calls & Text دانلود, برنامه تماس و پیام رایگان در اندروید, برنامه دانلود برنامه تماس و پیام رایگان KakaoTalk: Free Calls & Text v3, 8, 3 اندروید, دانلود اندروید KakaoTalk: Free Calls & Text, دانلود برنامه تماس و پیام رایگان, دانلود برنامه تماس و پیام رایگان KakaoTalk: Free Calls & Text v3, 8, 3, دانلود برنامه تماس و پیام رایگان KakaoTalk: Free Calls & Text v3, 8, 3 اندروید, دانلود برنامه تماس و پیام رایگان اندروید, مخصوص اندروید KakaoTalk: Free Calls & Text,